Well...today is 2/14

Exactly~It's Valentine's Day

An important festival especially for those who are in-loved

as for those who are not, surely there's nothing special

For me, remaining single, maybe the best way is to focus on other things other than love

又一次單身的情人節,問我今天發生了甚麼事?

Of course, just like what happened on those passed Valentine's Days

Nothing speical~nothing gain.

自己買巧克力送給周圍的親友,把情人節獻給開學準備與練球

說來我還在放假,但也是開學前一周了

Without a Valentine, perhaps avoiding seeing splash is the first priority

問我希不希望過個不一樣的情人節?

仍舊年少輕狂的男性當然想

但就超我自我約束的前提之下,似乎也不用那麼急

想想上周五回南山看老師的時候

大家除了問How's everything going recently? 之外

最常被問的莫過於 Are you in a relationship right out?

是我身為師長的話應該也會問這樣的問題吧~

雖然我總是笑說沒有或說自己找不到

But the truth is that I'm not dared enough

可能是自己還沒準備好吧~總會擔心來擔心去

卻很羨慕其他人能放閃光,另方面卻又擔心自己無法handle好

It's so awkward, between those two circumstances

So hard to make a decision, doesn't it?

眼看情人節即將在一個多小時後畫下句點

突然很慶幸今天沒有被他人的閃光照到

算是運氣好能有喘息的空間吧

畢竟我不覺得自己準備好了~也許短時間內都不會

想想心理營某老師上課的時候說的"該來的還是會來"

或許這樣想太過消極,也有點逃避

一切都是要學習,Love is not exception

For now probably just wait for a chance and the courage.

Before that, try to go through the very next semester may be more important = ="

Wish good luck for me and Jack shall have Jill.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 浩庭 的頭像
    浩庭

    想讓時間停止流轉 化做永恆~☆

    浩庭 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()